Nepřišlo mi heslo po odeslání registračního formuláře. Pravděpodobně jste zadal/a chybně svoji e-mailovou adresu, případně se Vám zpráva přesunula do spamů. Překontrolujte prosím znovu svůj e-mail, včetně složky spamů. V případě, že Vám zpráva nedošla, kontaktujte nás e-mailem.
Nefunguje mi heslo. Zkuste zadat heslo znovu, zkontrolujte velká a malá písmena (CAPS LOCK) a zapnutí - vypnutí numerické klávesnice. Zkontrolujte, zda nemáte klávesnici přepnutou na anglickou. V případě, že heslo skutečně nefunguje, případně jste heslo zapomněli, klikněte v pravém horním rohu pod tlačítkem "Přihlášení" na možnost „Zapomněli jste své přihlašovací údaje?“
Lze se registrovat i jako právnická osoba? Ano, lze. V liště Moje Simira, v záložce Můj profil, lze nastavit fakturační údaje (IČ, DIČ) společnosti. Povinnou položkou faktur vystavovaných právnickými osobami je údaj o místě registrace. Tento údaj bude automaticky přidán k vystavovaným fakturám.
Lze prodávat stejné zboží i jinde? Ano, nevyžadujeme exkluzivitu. Prosíme ale, hlídejte si vystavené zboží, aby zákazníci nebyli zbytečně zklamáni, že objednali něco, co již nemáte k dispozici. Využívejte funkce "Skrýt", jedete-li např. prodávat na trh (odkryjete pak jen to neprodané).
Co se stane, když neuhradím provizi? Upozorníme Vás na to a Vy ji uhradíte.
Mohu měnit své přihlašovací jméno? To úplně jednoduše nejde. Nechceme případné zákazníky mást, ale máte-li vážné důvody, či jste se na začátku registrace spletli, napište nám. Bude-li to možné, vyjdeme Vám vstříc.