Zboží vložíte po registraci z lišty Moje Simira v sekci Můj obchod/Vložit zboží.
Název zboží
Pokuste se produkt nazvat co nejpřesněji a nejvýstižněji
Popis zboží
Popis zboží je v internetovém prodeji nesmírně důležitý. Zákazník nemá jinou možnost než si prohlédnout fotografie a přečíst si popis. Uveďte, z jakého materiálu a jakou technikou byl výrobek vytvořen, nezapomeňte uvést rozměry a slovně popsat barvu (monitor někdy klame). Čím přesněji výrobek popíšete, tím větší důvěru v případném zákazníkovi vzbudíte a přesvědčíte ho ke koupi.
Cena a poštovné
Cenu na Simiře zadáte takovou, jakou uvidí konečný zákazník. Z této ceny systém automaticky spočítá provizi, v kolonce vedle ceny zboží uvidíte Váš zisk po odečtení provize.
Provize není na Simiře jednotná, její aktuální maximální výše je 10 %. V některých soutěžích však můžete vyhrát dočasné snížení provize, pravidelně budeme vyhlašovat slevy z provizí pro nejúspěšnější prodejce nebo naopak pro začínající prodejce k jejich podpoře apod. Aktuální výši provize vždy vidíte v přehledu Vašich objednávek.
Proč vlastně provizi účtujeme? Vytvoření tohoto webového portálu bylo poměrně nákladnou investicí, ani provoz webu není zadarmo. Pro naše prodejce zajišťujeme marketing a reklamu, bez které není v dnešní době internetový prodej možný. To vše stojí prostředky, které musíme hradit z vyúčtovaných provizí.
Kategorie a podkategorie
Hlavní kategorie a podkategorie vidíte na hlavní straně, tyto kategorie jsou pevně dané a vy je nemůžete měnit ani přidávat. Pokud vkládáte nové zboží musíte nalézt co njvhodnější kategorii a podkategorii a tam vaše zboží zařadit. Pokud budete mít pocit, že vaše zboží nezapadá do žádné z definovaných kategorií, prosíme, kontaktujte nás.
Osobní kategorie a podkategorie
Zadání osobních kategorií a podkategorií je dobrovolnou záležitostí. Doporučujeme však této funkce využívat, neboť při uvážené tvorbě kategorií , umožní zákazníkovi snazší orientaci ve vašem obchodě a zpříjemní jeho nákup. Počet osobních kategorií je omezen na 5 a počet podkategorií je omezen na 8.
Klíčová slova
Využívejte klíčových slov, měli by přesně vystihovat váš výrobek a usnadnit potenciálnímu zákazníku jeho vyhledávání. Prodáváte-li např. náhrdelník, může vhodné zvolení klíčových slov – jako např. přívěsek, talisman apod. navést zákazníka právě k vašemu zboží.
Materiál
Zde prosím uveďte převažující materiál z kterého je váš výrobek vyroben. Pokud nevyberete z nabídnutého seznamu, uveďte vlastní materiál .
Řemeslo
Zde prosím uveďte převažující řemeslnou techniku, kterou byl váš výrobek vyroben. Pokud nevyberete z nabídnutého seznamu, uveďte vlastní řemeslo.
Sezónní zboží
Pokud se váš výrobek vztahuje k nějaké sezónní události, např. Velikonocům, Vánocům či Valentýnu. Neopomeňte to uvést. Na hlavní straně zobrazujeme sezónní zboží a tímto způsobem se může zboží dostat na hlavní stranu.
Fotografie produktu (titulní snímek)
Nepodceňujte prosím kvalitu vašich fotografií a prezentaci vašeho produktu, tvoří velice významnou složku internetového prodeje. Na internetu si zákazník nemůže zboží osahat, ovonět a procítit a vaše fotografie jsou tak jediným způsobem jak kupované zboží co nejvíce poznat. Využívejte možnosti vkládat doplňkové fotografie, fotografujte svoje zboží z různých úhlů a v detailech. Pro snazší vkládání produktových fotografií můžete využít našeho editoru, ve kterém můžete zvětšovat, zmenšovat a posouvat prezentační rámeček tak, aby se do náhledu dostal ten správný pohled na produkt nebo jeho detail. V detailu zboží se zobrazí vaše fotografie celá, tak, jak byla vložena.
Optimální velikost vkládaných fotografií (doplnit), maximální velikost je (doplnit).
Můžete vložit titulní snímek a 4 doplňkové. Můžete libovolně měnit, který snímek se má stát titulním.