SIMIRádce

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace se řídí platnými zákony v ČR. V souladu s těmito zákony máte nárok vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od potvrzení objednávky prodejcem - v tuto chvíli totiž mezi Vámi došlo k uzavření kupní smlouvy. Prodejce má povinnost vrátit úplnou kupní cenu zboží, včetně uhrazených přepravních nákladů (poštovné) poté, co mu bylo vracené zboží doručeno.

V případě, že bylo zboží realizováno na zakázku, pak nemá nakupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Po obdržení zboží může toto reklamovat, pokud nesplňuje dohodnuté parametry.
Zadavatel zakázky může odstoupit od smlouvy do 14 dnů pouze v případě, pokud prodávající nezačal zakázku realizovat.

V případě reklamace kontaktujte vždy konkrétního prodejce vnitřní poštou. V případě, že byla reklamace oprávněná, pak náklady spojené s reklamací hradí prodávající.

Pokud se Vám nedaří se s prodejcem dohodnout, kontaktujte nás prosím. Pokusíme se Vám v řešení sporu pomoci.

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)