Nenašli jste na Simiře přesně to, co potřebujete? Zadejte si konkrétní poptávku.
korfida hand made
Profil
Dobrý den,
vítám Vás v mém obchůdku.
Jmenuji se Dana a nabízím převážně výrobky šité, pletené a háčkované.
Jestliže si objednáte současně i zboží z níže uvedených profilů -
zaplatíte pouze jedno poštovné !
Upozornění: Barvy se mohou mírně lišit v závislosti na nastavení monitoru Vašeho počítače.
Pokud se Vám mé výrobky líbí a rádi by jste chtěli jiný vzor, barvu, rozměry, ..), napište mi vnitřní poštou, určitě se domluvíme.
Zboží zasílám pečlivě zabalené v bublinkové obálce, v zipovém sáčku následující den po obdržení platby na účet, nejpozději do tří pracovních dnů - doporučeně.
Účet mám založený u Fio banky.
Zboží v ČR odesílám doporučeně za 75,--Kč. Objednáte-li si více zboží najednou, konečná cena poštovného bude vždy upřesněna před přijetím objednávky.
Možný osobní odběr v Okrouhlici, v Havlíčkově Brodě, ve Světlé nad Sázavou (ušetříte na poštovném). Poštovné Vám bude odečteno po přijetí objednávky.
Jsem řádně zaregistrovaná na živnostenském úřadě.
IČO: 01961411
Nejsem plátce DPH.
Fakturu k zakoupenému zboží zasílám tištěnou spolu se zbožím na vyžádání, můžete si ji také sami vytisknout, najdete ji u své objednávky.
Zboží prodávám také jinde, je proto možné, že ne všechno zboží je skladem.
Děkuji za pochopení.
Obchodní podmínky
I.Úvodní ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží u prodejce KORFIDA hand made (IČO 01961411) prostřednictvím internetového obchodu https://www.simira.cz/korfida-hand-made/obchod. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího provozovatele profilu KORFIDA hand made a kupujícího.
II.Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
-
Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
-
Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
-
Kupní smlouva vzniká momentem odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená kupní smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
-
Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od přijetí objednávky. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Při nesplnění této podmínky dojde ke stornování objednávky.
-
Zboží vyráběné na zakázku se řídí podmínkami uvedenými v odstavci VI.
-
V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
-
Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec VI.
-
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
-
Ke každé objednávce kupující obdrží při převzetí zboží účetní doklad (fakturu), který slouží zároveň jako dodací a záruční list. Vystavenou fakturu v elektronické podobě si může též kupující sám vytisknout.
III.Práva a povinnosti prodávajícího
-
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
-
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
-
Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a odstoupí-li od smlouvy z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od smlouvy.
IV.Práva a povinnosti kupujícího
-
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.
-
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci VI.
-
V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
V.Dodací podmínky
-
Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v české měně na bankovní účet prodávajícího (účet veden u Fio banky). Prodávající odešle zboží kupujícímu po obdržení platby.
-
Objednané zboží je kupujícím doručováno Českou poštou jako doporučená zásilka, v případě větší objednávky jako balík na poštu, po vzájemné domluvě jako balík do ruky. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty. Dodání zboží po České republice trvá obvykle 1-3 pracovní dny.
-
Zboží lze po předchozí vzájemné domluvě e-mailem vyzvednout osobně na domluveném místě, v takovém případě zákazník při objednávání v košíku do poznámky uvede osobní odběr.
VI.Zboží na zakázku
-
Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
-
Požadavek na zboží na zakázku lze zaslat interní poštou.
-
Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou.
-
Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
-
Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
-
Po zákazníkovi může být požadována záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. V takovém případě bude zákazníkovi vystaveno speciální zboží s ilustrační fotografií a přesným popisem včetně dohodnutého postupu. U zboží bude uvedena plná cena a v popisu bude rozepsán postup plateb (záloh). Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem kupní smlouva.
-
Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
-
V případě zrušení takovéto objednávky bude zákazníkovi vrácena celá záloha pouze v případě, že materiál ještě nebyl použit nebo se jej podařilo prodat. V ostatních případech nebude zbylá část zálohy vrácena.
-
Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
-
Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
-
Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je uživatel povinen zakoupit.
-
U zboží na zakázku lze využít pouze bankovní převod, či platbu v hotovosti (při osobním předání).
-
Zboží prodávající nezasílá na dobírku.
-
Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím. Zboží je zasláno prostřednictvím České pošty nebo dle vzájemné dohody předáno osobně na domluveném místě, v takovém případě zákazník při objednávání uvede osobní odběr.
-
Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá uživatel nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
-
Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci VII.
VII.Reklamační řád
-
Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.
-
Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.
Záruční doba
-
Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
-
Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
-
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
-
V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
-
Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
-
Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, nedodržením pokynů k užívání, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.
Způsob reklamace
-
Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
-
Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění spolu s kopií dokladu o koupi (dle předchozí dohody s nakupujícím, viz. předchozí bod.
-
Zákazník si náklady na přepravu zboží prodejci hradí sám.
-
V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
-
V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
-
Zboží posílané za účelem reklamace prodávající nepřijímá na dobírku.
Provedení reklamace
-
Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
-
způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo e-mailem).
-
V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
VIII.Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
-
Kupující má ze zákona dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy a zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, je kupující povinen před odesláním zboží zpět o tomto informovat prodávajícího.
-
Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, schopné dalšího prodeje, poslané zpět v uvedené lhůtě (lhůta se počítá od data odeslání).
-
Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
-
Zákazník si náklady na přepravu zboží prodejci hradí sám.
-
Prodávající do 14 dnů od odstoupení vrátí kupujícímu zpět odpovídající částku předem pohodnutým způsobem. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího. Uplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
-
Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec VI.
IX.Upozornění
-
Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů. Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost zboží není relevantní a důvodem pro podání reklamace.
X.Ochrana osobních údajů
-
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.
XI.Závěrečná ustanovení
-
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
-
Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
-
Prodávající si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky bez předchozího upozornění.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. listopadu 2020.
V Babicích dne 1. listopadu 2020
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz
Oblíbenost
Fanoušků | 0 |
Hodnocení | 0% / 0 |
Registrován od | 2.11.2020 |
Dostupné zboží | 140 |
Prodané zboží | 0 |